Logo

Základní škola a mateřská škola
K Dolům v Praze 12

Škola v přírodě Harrachov 2016

Odjezd 13.5.

Sraz pro všechny, kteří jedou na školu v přírodě, je v 7:30 hod. před školkou.

Před odjezdem je třeba odevzdat zdravotníkovi - paní učitelce Beranové:

- Prohlášení rodičů (Bezinfekčnost) s datem 13.5.2016!!
- Obálku s - kopií průkazu pojištěnce,
                   - pravidelně užívanými léky + rozpis užívání,
                   - pohledy pro děti,
                   - kapesným 200,- Kč.

Příjezd 13.5.

Dojeli jsme v pořádku do hotelu, cesta byla příjemná. Sluníčko nám svítí, teď nás čeká oběd, vybalování a potom průzkum okolí.

1.den

K hotelu Diana jsme dojeli za sluníčka a v dobré náladě. Hned z autobusu jsem vyběhli do trávy k potůčku, pouštěli si bábovičky po vodě, zkoumali vodní mlýnek a s nezkrotnou radostí zdokonalovali náš hlasový fond. 8-)

Po ubytování v pokojíčcích jsme beze zbytku spořádali vydatný oběd a po kraťoučkém odpočinku jsme se vydali prozkoumat okolí. Objevili jsme bobovou dráhu, úžasné dětské hřistě a především vzácný strom s neobvyklými plody - škrpálovník - obsypaný botami všech možných velikostí, druhů i barev!

Pod Čertovou horou jsme si zařádili na trampolíně a příjemně unaveni jsme dorazili zpátky na chatu.

Večerní špagety jsme vcucli raketovou rychlostí, Krakonoš s Trautenberkem nám popřáli dobrou noc a teď už tvrdě spíme.

Přejeme dobrou noc i vám

kluci a holky z Dolinky

Zde najdete pár fotek z dnešního dne.

2. den

Předpověď meteorologů se naštěstí nevyplnila a ráno nás z postýlek vytáhlo sluníčko - některé už v 6 hodin :-)

Po snídani jsme si zapsali a nakreslili včerejší zážitky do deníčků a vyrazili do lesa. Tady si každý našel stromeček a postavil pod ním chaloupku. Interiér jsme vyzdobili přírodninami, vybavili nábytkem, kobercem a zútulnilli. Nyní napjatě očekáváme zda se nastěhují lesní skřítkové.

Po poledním klidu jsme našli vzkaz od vládce hor - Krakonoše. Seběhli jsme se u záhadného psaníčka a bedlivě jsme si vyslechli co má na srdci... a nestačili se divit. Včera nás celý den sledoval, pochválil naše pěkné chování v lese a dokonce nám uložil speciální úkol.

Odpoledne jsme prošli celý Harrachov a na večer uspořádali pěvecké vystoupení v karnevalových maskách. Odměnou nám byly obrázky skřítků, které doručila Krakonošova sojka.

Dobrou noc

kluci a holky z Dolinky

ZDE najdete pár fotek z dnešního dne.

3.den

Ráno bylo za oknem zamračeno, zato v chatě veselo. Po snídani nás dokonce překvapil sníh poletující za oknem. Oblékli jsme se ve stylu cibule (hodně vrstev) a vyrazili symbolicky vláčkem do Muzea ozubnicové dráhy - Zubačky v Kořenově. Měli jsme štěstí. Vlakem nás vezl bratr Krakonoše.

K obědu jsme spořádali guláš s hromadou knedlíků a odpoledne sledovali, jak proměnlivé počasí vykouzlilo barevnou duhu, na jejímž konci jsme našli poklad.

Před spaním jsme fandili Kubovi a Ančeti a potom šli do hajan.

Dobrou noc.

Dnešní fotky zde.

4.den

Ráno jsme tu měli pěknou zimu a tak jsme se šli ohřát do sklárny. Na exkurzi jsme se dozvěděli, z čeho se dělá sklo a na vlastní oči viděli, jak skláři vyfukují a zdobí krásné sklenice. Moc se nám tam líbilo.

Po obědě jsme před chalupou objevili druhý vzkaz od Krakonoše. Připomněl nám včerejší kouzelnou duhu a daroval nám několik barev z duhy sesypaných. Museli jsme je ovšem nejdřív najít v trávě a vymyslet co s nimi. Rozhodli jsme se ozdobit s nimi trička. Jsou nádherná, jen se budou muset prát velmi opatrně.

Během chvilky jsme před chalupou vymalovaly kyblík kříd a po báječné večeři si ještě nové zážitky zapsali do našich deníčků.

Po důkladné večerní hygieně jsme odpadli do postýlek a během vteřinky usnuli.

Dobrou noc

Dnešní fotky jsou zde

5.den

Dopoledne nám Krakonoš nedopřál tak pěkné počasí, abychom mohli jít ven. Využili jsme to na doplnění našich deníčků. Těšíme se, až si je doma s vámi společně budeme prohlížet a vyprávět, co jsme tu zažili.

Před obědem jsme si chvilku zařádili před chatou, aby nám víc chutnalo kuře na paprice s knedlíky.

Odpoledne jsme vyrazili zkontrolovat domečky pro skřítky, které jsme jim první den postavili. Po příchodu na místo jsme našli další vzkaz od Krakonoše. Pochválil nás za krásné domečky, ale trochu nás pokáral za hluk (nejen) v lese. Od skřítků jsme jako odměnu dostali bonbóny a od Krakonoše magnet s jeho obrázkem.

Cestou zpátky jsme si ještě pohráli na hřišti. Po návratu nás překvapil opravdový Krakonoš, který nám přinesl večeři.

Před spaním jsme z posbíraných rostlin vyrobili překvapení pro maminky. Máte se nač těšit! :-)

Těšíme se, co nás čeká zítra - poslední den.

Dobrou noc.

holky a kluci z Dolinky

Dnešní fotky tu .

6.den

Dnes jsme byli na výletě na Mumlavských vodopádech. Předtím jsme stihli navštívit Muzeum skla. K vodopádům nás svezl vláček, zpět jsme museli pěkně šlapat. Ale vůbec nám to nevadilo, prošli jsme si Liščí stezku a zastavili se i na hřišti po Čertovou horou.

Večer jsme si na sebe oblékli masky a zatančili si na karnevalu.

Před spaním jsme sbalili, co se dalo a šli do hajan.

Zítra se těšíme na shledanou.